fbpx
Skontaktuj się z nami
Sampława 45, 14-260 Lubawa,
biuro@creativ24.pl
Telefon: +48 737 888 422
Back

Dlaczego Twoja firma potrzebuje strony internetowej?

W dzisiejszym świecie strona internetowa to nie dodatek, ale konieczność dla każdej rozwijającej się firmy. Internet stał się odrębnym miejsce, gdzie informacje są na wyciągnięcie ręki, a ludzie spędzają tam bardzo dużą część swojego czasu. Między innymi robią zakupy, zdobywają wiedzę, komunikują się, a nawet pracują online.

Dlaczego potrzebujesz strony internetowej?

Posiadanie strony internetowej to kluczowy czynnik sukcesu każdej firmy w XX wieku. Bez niej firma firma traci możliwość pozyskania cennych klientów i możliwość budowania swojej wiarygodności. Strona internetowa staje się fundamentem strategii e-marketingowych, napędzając rozwój firmy i przyczynia się do wzrostu jej rozpoznawalności.
Dlaczego Twoja firma potrzebuje strony internetowej

Strona buduje wiarygodność Twojej firmy

W dzisiejszym świecie wiarygodność to klucz do sukcesu każdej firmy. Wśród konkurencji oferujących podobne produkty czy usługi, profesjonalna strona internetowa staje się niezbędnym elementem budowania zaufania i pozytywnego wizerunku marki, dając przewagę nad konkurencją.

Wyobraź sobie przykład potencjalnego klienta, który szuka informacji w Internecie na temat Twojej firmy przed podjęciem współpracy i nic nie znajduje. W takim momencie osoba to może zacząć zastanawiać i mieć wątpliwości co do legalności i profesjonalizmu Twojej firmy. Ponadto posiadanie atrakcyjnej i profesjonalnej strony internetowej to najlepszy sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji. Dzięki solidnej stronie www przekażesz swoim aktualnym lub potencjalnym klientom wiele informacji takich jak usługi, które oferujesz, dlaczego wybrać akurat Twoją firmę i zapewni że Twoje usługi są na wysokim poziomie.

infografika dlaczego twoja firma potrzebuje strony internetowej
Infografika - Dlaczego Twoja firma potrzebuje strony internetowej?

Budowanie świadomości marki dzięki stronie

Strona internetowa pomaga budować świadomość marki oraz zaprezentować Twoją firmę potencjalnym klientom. Dzięki niej możesz pokazać, kim jesteś, co oferujesz i jakie wartości reprezentujesz, co w znacznym stopniu przyczynia się do budowania wizerunku firmy.

Strona internetowa dostarczając rzetelnych i wartościowych informacji na Twój temat staje się wiarygodnym źródłem wiedzy dla Twoich klientów i zapewnia przewagę nad konkurencją. Dobrze zaprojektowana i prowadzona strona może stanowić kluczowy element w strategii marketingowej, wzmacniając zaufanie i zainteresowanie Twoją marką.

Zwiększa sprzedaż i generuje ruch

Strona internetowa to potężne narzędzie, które może pomóc firmom w osiągnięciu ich celów biznesowych. Pozwala ona na dotarcie do szerszego grona potencjalnych klientów, zbudowanie zaufania i wiarygodności marki, a także zwiększenie sprzedaży.

Posiadanie zoptymalizowanej strony internetowej to klucz do sukcesu. Dobra pozycja w wynikach wyszukiwania Google oznacza, że Twoja strona będzie widoczna dla potencjalnych klientów szukających produktów lub usług takich jak Twoje a to z kolei przekłada się na:

  • Większy ruch na stronie: Im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym więcej osób odwiedzi Twoją stronę.
  • Więcej Klientów: Więcej osób odwiedzających stronę oznacza więcej potencjalnych klientów, którzy mogą skorzystać z usług firmy.
  • Wyższą sprzedaż: Więcej Klientów może prowadzić do większej liczby sprzedaży i wzrostu przychodów.

Dane liczbowe na temat użytkowników Internetu

0 mln

Liczba osób korzystających z Internetu według danych badania Mediapanel, w Polsce w maju 2022.

0 mln

Tyle osób średnio dziennie
korzystało z Internetu w Polsce.

0 %

Tyle wynosił odsetek osób kupujących w Internecie według badania Gemius Polska przygotowanego wraz z PBI oraz IAB Polska.

Dane z raportu „Projektowanie Stron Internetowych i e-sklepów w 2023 roku.” od interaktywnie.com

Ułatwia kontakt i poprawia jakość obsługi

Potencjalni Klienci bardzo często szukają informacji o Twojej firmie w Internecie. Profesjonalna strona internetowa ułatwi im znalezienie potrzebnych informacji, poprawi wrażenia o Twojej firmie oraz samą jakość obsługi Klienta. Nie posiadając strony internetowej zmuszasz Klientów do poszukiwania informacji na strona internetowych firm trzecich, które bardzo często są słabo wiarygodne lub posiadają błędne informacje o Twojej firmie i usługach. 

Strona Internetowa podstawą marketingu i osiągania celów biznesowych

Wraz ze zmianą wymagań klientów coraz częściej oczekują oni, że będą mogli skontaktować się z Twoją firmą o każdej porze dnia i nocy. Strona internetowa jest idealnym rozwiązaniem, zapewniającym stałą dostępność Twojej firmy i zapewniająca wiele korzyści takich jak:

  • Daje łatwy dostęp do informacji o Twoich usługach i produktach, 
  • Zachęca klientów do skorzystania z usług i produktów Twojej firmy i promuje je,
  • Daje Ci możliwość informowania klientów o zmianach, nowościach i produktach a także dostępności Twoich usług. 

Podsumowanie

Dzięki stronie internetowej Twoja firma może zyskać bardzo dużo na wizerunku a ponadto może ona zapewnić Ci nowych Klientów. Posiadanie strony internetowej to Must Have dla wielu firm w XXI wieku, ponieważ zapewnia im klientów i pozwalają realizować skuteczną kampanię marketingową. 

Zobacz:   Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny?
Karol Kaczorowski
Karol Kaczorowski
Specjalista od Marketingu z ponad 9-letnim doświadczeniem w tworzeniu i promowaniu stron internetowych. Znajomość tematyki SEO, marketingu i projektowania graficznego. Prywatnie pasjonat poznawania świata i chillout w otoczeniu natury.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ta witryna przechowuje pliki cookie na komputerze użytkownika. Pliki Cookies